Min nya Blogg...-

Tjena!!/
Detta e' min nya blogg , men har inte så mkt att skriva om nu. //
Idag kommer Hela Familjen hit o ska käka middag och så..-
Mamma håller på att laga maten nu, Man känner den goa' matlukten ända hit nerXD Mums....
Man kan ju bara undra vad det blirXD
Imorrn drar man o shoppar gärnet juXD REA !!
Jippi, hade ju köpt en massa JulKlappar men då tog ju pengarna slut:( Men nu e jag icke pank längre:D
(Fett Gla')
Tror det blir farsta, eller kanske gallerian, Hmm..Vi får se ..
Jag tappar bort mej så lätt i Stan, hehe...-
I Farsta vet man ju vart allt ligger, så det kanske blir lättare att shoppa där:P
Bloggar mer ikväll eller imorrn<3<3

Puss///

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt med ny blogg.jag gillade din föra ockzså.

2009-01-08 @ 15:26:48
Postat av: Anonym

Who?

2009-01-08 @ 22:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0