I Feel Good ;)

Heeej Heeej på er igen !
Kom precis hem jah, har varit ute och gått en lång promenad med Cim.
Riktigt skönt faktiskt, fått i sig lite luft och att ha rört på sig. Man har känt sig så instängd dom senaste dagarna så det var skönt att komma ut.
Fick för mig att gå ut på gatan och posera lite medans Cim tog lite kort, Kolla↓
                                                                                                                                                                                                                                                                                     










 hehe;)

 Lite suddig



 Hahah ! Pinsamt...

 Jag har faktiskt tights på miig ! Rosa !





Fiina Fiina bilder :D hehe riktigt nöjd ;)

Aja jag ska iallafall börja ta långa promenader varje kväll. It's good !

Vi hörs imorrn, jag ska åka lastbil hela dagen imorrn så skriver väl på kvällen I think.

Puss <3 !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0