Korta Naglar nu igen =(

Tjaaa Tjaa ! Idag avr det en skön och varm dag, men blev lite kallare vid fem tiden=)
Har vart i manne idag igen med Mira. Tredje dagen irad nu=) hehe.
Iaf hade hon med sig hallonpaj så vi satt och fika och myste i solen på Manne Kullen=) Härligt Härligt !
Riktigt gött var det oxå.





Nu har jag korta naglar. Attans ! Jag som inte hade bittit på naglarna på typ 2 veckor =/
Vill fan ha lite längre naglar ju. Har bittit på naglarna hela mitt liv och kan verkligen inte sluta:P
Aja det är bara på med stopochväx =)

Imorrn så e det sista gången man ser min söta mormor. En sån här visning eller vad det kallas för.
Undrar hur jag kommer reagera när jag ser henne ligga där.
Kankse börjar asgråta eller så stirrar jag bara på henne när hon ligger där i kistan.
Kommer verkligen att sakna henne. <3
Imorrn ska vi ju vi 6:or få skåp äntligen ! Men typiskt att jag inte är i skola  imorrn=/
Jag som ville välja det perfekta skåpet på den perfekta platsen :P
Aja thats life >!

Hade King nu ! Puss<3

 Mina Korta Naglar Nu =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0