SconeS

    Hallo ! Allt bra ?

Idag så var det ju finfint väder igen, men jag hade fan inte den här pigga orken att gå ut.
Så jag har suttit inne hela dagen lång och bara softat. Kollat TV, datan och så har jag tillochmed bakat Scones=)
Var verkligen sugen på Scones. Så gott och så enkelt att göra ;D
Dom blev bra oxå , som tur va =)
Hehe jag älskar ju att laga mat/baka, jag kommer ihåg när jag kanske var runt 6 bast och ville baka , då var det bara att slänga ihop massor med saker och blanda sen in i ugnen=) haha jag tyckte ju det blev bra såklart men vete fan vad Cim och pappa tyckte xD
 Nu har jag suttit och skrivit min praktikrapport i 4 tim. Den ska in imorrn.
För ett tag sen blev jag färdig med min No-uppsats som heter ''Bananproblemet''.
Fasst egentligen gjorde jag den färdig för flera månader sedan, men klassen fick dom tillbaka i fredags och kollade om den var godkänd eller ej.
Min var inte godkänd, för att jag hade missat en liten jävla rubrik. Tycker det är lite fel att man ska få IG om man missat en sån liten grej. Jag hade bara missat att skriva om jag vad jag skulle välja att köpa, ekologiska eller vanliga bananer.

Nu ska jag iallafall skriva färdigt min praktikrapport som jag har lite kvar på, Pusshej! <3









Här är en närbild på söta Tessan som jag träffade i lördags =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0