Trött...Som vanligt ;D

HeeejHeeej på er,.

Glömde skriva igår tyvärr.
Igår så blev det lugn kväll framför TV:n. Såg Talang 2009, och sen Troja.
Igår fick man ju ta ett litet farväl till kompisarna(påsklov nu ju)
Känns som jag är ledig hela tiden xD
Efter skolan så stack gabbi K och jag i förväg till teatern , sen blev vi utskickade av idioten(Göran annars)
Sen stack jag till pizza parken där H.P, Tage och Rille var först. Sen lite senare Kom Emil Och Hannii.
Och sen(fan vad det blir mkt sen) kom Gabbi,Isa och becca och alla vi drog till Fyrenparken.
Hehe där hade vi kul.
Sen hängde gabbi,becca isa och jag kvar på teatern efter det typ nån timme, och vi skrattade ihjäl oss och hade roligt.
Blev som sagt en lugn kväll igår.
Idag sov jag typ till 14:15(jätte skönt)
Vaknade att jag hade Piffen liggandes på mina smalben.
Idag blire cool och pösig dag.

Kanske skriver ikväll...Puss <3 !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0