You Make My Day <3

Tjaa alla sura och glada jävlar !

Varmt idag med, och jag var på världens bästa humör idag=)
Kanske vädret , Who know?
Efter skolan idag så drog Cim och jag till Farsta och köpte present till pappsen som fyller år imorrn =)
I farsta köpte jag världens bästa bok. Så himla bra ! Väldigt sorlig och gripande, men är så inne i den .
Ni som känner mig vet att jag HATAR att läsa, men hittar jag nån bok som är i min stil , så är det bara att läsa.
Den heter 14 år till Salu, och den handlar om att en tjej blir våldtagen och så, sen börjar typ hennes polare och hon sälja sex på nätet. Har iaf kommit till när hon har blivit våldtagen och lite mer. Det är en sann berättelse oxå=)
Tänkte läsa lite sen när jag ligger i sängen min .
För ett tag sen gick Mira hem, först var vi i Manne och sen gick vi hem till mig=) Hon ritade en jätte fin ängel på min vad och text ''You Make My Day''.
Sen skrev hon en liten sak på armen When I See My Baby Is Run...<3 Jätte fina blev dom!

 Haha, idag i bilen <3 lite konstig I Know <3



 BOKEN !



 Ritningarna !

Puss <33!!

Kommentarer
Postat av: Micaela

men gud,skaffa ett eget liv och sluta kopiera allt jag gör.

2009-04-28 @ 00:56:57
Postat av: nachos

finaaa bilder besök gärna min blogg det vore kul ;D

2009-04-28 @ 19:30:23
URL: http://natalijas.blogg.se/
Postat av: HP

Har också boken, så jävvla braaa!!!

2009-04-29 @ 19:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0