19:e....SKOLA !

Hejsan ! >Sry men igår cpade datan sig totalt :O så det gick inte att blogga =(
I förrgår va jag hos Mi (plus H.P va där) Haha vi kom på sjuka ideen om att dra till ''Nypan'' och bada med kläder.
Gjorde vi såklart ! haha kallaste stunden jag varit med om :O

 Kaalllllt !

Sedan när vi kom hem kom vi på en till ide ! Baka tårta ...! Yes den blev god men utseendet blev sådär xD

 Haha ...! okej vi hade ätit lite från den innan jag tog kortet som ni ser . Yummie ! höhö....

Fan, skolan börjar 09 idag och jag gick upp 6 ?! Jo, gjorde bigaste frullen. Aldrig gjort sådan stor till mig själv faktiskt.
Hade bara lust. Undrar när jag slutar idag? Hmmm ingen aning men lär väl blogga mera ikväll =)

 Macka, juice,äggröra och vanilj Y m. flingor plus sylt =) Haha !

/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0