Dag på stan men AJ !

Hejsan alla glada och sura !
Jag tappade ju bort Phonie igår men hittade den kl halv tre på natten(morgonen) =)
Men det blev som sagt inget vidare bloggande igår då.
Så tänkte köra inlägget idag ist :D

Var iaf igår på stan med H.P och gick runt lite =) Men fan, hade största skavsåret så jag gick runt och haltade =( inte kul.
Sen så drog vi hem till mig och snackade =)
Senare på kvällen så var jag korkad nog och gick in i en vägg och gjorde illa ena bröstet =P ont somfan.

När vi var på väg hem från sandsborg så gick vi förbi några killar me moppe och dom styla som fan så fick hur jevla ont i öronen som helst xD

Vi gick ju till Shock oxå, ganska cool affär men inte direkt min klädstil =)








Så ! Grekland imorrn :D fan krm sakna alla (L)
Ska gå upp 04 (suck) men framme vid grekland typ vid ett tiden på dagen =)
Skriver mer ikväll elr imorrn innan jag åker ! Är där i en vecka så ni vet <3


/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0