Fixad Madde

Go' kväll alla !
Så, har fixat mig nu, så nu är jag fräsch o fin ;)


. Duschat( i en timme typ)
.  Smörjt in hela kroppen med Body Lotion( Ralph Lauren)
.  Rakat Benen
.  Noppat ögonbryn
.  Målat naglarna

Fin tills imorrn oxå när man ska till J.
Ibland när man har tid är det mysigt att fixa sig extra fräsch.

Jag tror H.P har blivit knäpp:S
Hon ringde mig nyss och fråga vilken tid vi ska mötas imorrn. Jag bara Ehhh?
Envis var hon och trodde det var fredag imorrn. Men neej, det är torsdag imorrn.
Sen snackade vi lite ''Crap and Bullshit'' och frågade om hon hade berättat om några( som hon då gjorde typ igår)
Hon har blivit Senil !

Nu sitter jag och diggar till ''Cha Cha''. (Varför vet jag inte ?)
Jämt i tylö så sjöng jag den hela tidn ! Snacka om att folk blev lite trötta på mig.
Förväntar mig väl att man ska snacka med A hela natten , men det är jämt mys ;)

Puss på er <3 !!

Cha Cha ! Cha Cha !  Hej alla Bloggläsare ;)

/mt


Kommentarer
Postat av: HP

hehe, japp...

2009-08-06 @ 21:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0