Första skoldagen

Tjenna !
Kul att träffa alla igen, några hade förendrats och några inte.
Fick veta lite scheman och sånt. Fan senaste dagen är 16:00 ! sent ju ! för mig ;)
Förut brukade jag lixom sluta vid 14. Men så är det när man börjar högstadiet.
Sitter nu och syr tröjan jag ska ha imorrn, Den går tamigfan jämt sönder.:P
Idag slutade vi vid lunch typ som var vid halv tolv, men hannii o jag gick hem till henne o käkade lite gott ist =)
Fan hon o jag har typ varit polare sen vi va 2 bast , vi krm alltid vara det !

Hade ett sånt här ballonguppsläpp(har vi som tradition varje år) Hannii o jag knöt såklart ihop våra ;)
Gula fick vi !

 Vems hand vete fan :D

 Så fiint !

 Oj lite suddigt märkte jag nu =) Men yummie !

/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0