Hemma från Grekland !

Heej sötnosar !
Hemma till kalla sverige ( haha gemfört med grekland iaf !)
Har haft det toppen ! Solen, det salta havet och allt !
Tänkte köra lite bilder , så enjoy !

 Blääää! Vid sjutidn på planet ( morgonen )

 Framme på hotellet , DÖÖÖTRÖÖÖTT !

 Från Ballen ;)

 WiiiHooo Agnes på grekisk MTV :D

 Utsikt från en resturang :D
 Så jeeevla högt upp :D

 Yummie ! Souvlaki(tror jag det stavas)

 I någon jekla tråkig mataffär hittade jag detta svenska =D

Det var faktiskt ganska kul för en dag på stranden hittade pappa o jag min gamla lärare Maggan och hennes dotter Maria

 

 



 Haha, fanns nåt sprit som hette Raki , och jag tog en som en snaps me far min :D
Lite mindre glas än den då.

 Så grekiskt och så gott ;)

 Var inne i Chania nån dag oxå =)





Stranden

 Var på någon resturang där nån hade skärt ut Michael Jackson Meloner :D

 Så blev brännan =)

 Ganska cool, sista bilden på mig i grekland(som sagt, egobild.)

 Hejdå Grekland !!



 Höhö ;)



 Yes ! fönster plats denna gång !

Lite mer bilder krm sen =)

/mt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0