Hemma från tylösand !

Tjenna mina älsklingar !
Snacka lagom om att man har saknat att blogga, datan dessutom.
Men har iaf haft det toppen ! Roligt att träffa alla och virran.
Kom på kvällen (vilken dag krm jag inte ihåg:S), och då var jag såp trött så det blev sängen för mig :D
Nästa dag så gjorde man sig hemma, träffade lite folk och sen var jag så modig att jag såg skräckisen ''Barnhemmet'',
med Virrz.
Åt medans B&J's och hade skeden i mun hela tidn och var livrädd och skrek för den minsta ljudeffekten.
 Och såklart kom Tomas in och skrämde livet ur oss :S Fick frågan om jag borstade tänderna med skeden :P
(såg om den igen fast en vecka efter sent på kvällen ;)

V och jag var typ ute varje kväll och hittade några killar vi kunde hänga med =) Alltid lika trevligt !
Vi blev polare med några för en kväll, 4 st 95:or tror jag =)
 Ser lite gravid ut på den bilden :S

 dumma mig :P



 Tog någon kille på mig o virran , mörkt jag vet :S

Sen nån dag var virran o jag i halmstad en hel dag och chilla :D

 dom köpte hon.

Var även på Per Gessle's hotell , riktigt coolt är det =)




 Roxette ! Mina fawo när jag var mindre :D



Hade det somsagt skit nice i tylö, love Virran<33
Sen efter tylösand stack vi till moheda där Cims kusin bor, var där i ett dygn, dom hade ju så söta kattungar som var typ födda i mars. Asså detta är ute på landet och när jag gick ner i deras matkällare:S fyfan glömmer det aldrig !
Massor med spindlar, döda mös och grodor som hoppade runt .
Sen fick man kommentaren att det märks att jag är stockholmare :P! fyfan höll på o dö !

 Stoppade ''Nuffe'' ( som jag döpte) innanför tröjan, och den somna sen :D
 Mitt ansikte på den bilden, Usch !





 Fin va ?

På Hemvägen så stannade vi någonstans o käka , fan att jag inte kom ihåg vart vi va någonstans :D Jag i ett nötskal.
Köpte även mina fawo klubbor :D Yumiie !









<3 mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0