ELLEN



Denna underbara tjej fick jag brev från idag =) Med en julklapp i =D
Hela historien är att för några år sedan när jag var i halmstad ville jag göra en kul grej, så jag skickade flaskpost.
Jag trodde det var ytterst omöjligt att någon skulle hitta den.
Men sen när jag kom hem till stockholm så hade jag fått ett brev från en tjej vid namn Ellen och skrev att hon hade hittat min flaskpost =) snacka om att jag blev glad ! Och så var hon lika gammal som mig.
Sen så brevväxlade vi ett bra tag sen slutade vi helt plötsligt. Tyvärr.
Sen nu , efter ett år fick jag idag ett brev från henne! Hon har visst blogg också och fick hennes msn. =)
Vill verkligen inte förlora kontakten med henne igen.
Vill försöka träffas någongång också =)

Godnatt !

/mt<3


Kommentarer
Postat av: ellen

thaha xD Ja, vi får försöka träffas någon gång <3

2009-12-24 @ 09:49:29
URL: http://ensyster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0