TEMA VECKA

Förlåt sötisar om jag inte bloggat på... vafan typ en vecka ? usch o fy på mig..
Några tjejer o jag hade lite tema vecka i skolan =)

På tisdagen var vi fjortisar, onsdagen emo, torsdagen hiphop/gangster och fredagen tomtar =)
Ganska enkel förklaring .

   okej, jag ser inte ut som fjortis på bilderna där men vafan , hade väääldigt mkt brunkräm och idomin xD..

  Lite emo/rock stil, trivdes med den såklart ;)

    haha , ja trivdes med det där på något sätt..


  Tomtemössa ! =D

Kanske inte lyckades med alla teman men notera att kameran var jävligt dålig också (nu snackar jag inte om sony)

/mt


Kommentarer
Postat av: ralle

<3

2009-12-21 @ 14:41:14
Postat av: lEmmal

Gillade verkligen skärpet du hade på "Emo"-dagen, vart kan man hitta ett sånt? :)

2009-12-24 @ 13:27:46
URL: http://www.lemmal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0