W II H O O !

Så, ligger i min sköna säng och bloggar på första gången på länge med denna data ;) känns härligt .
Enda problemet är denna bröstvärk som dunkar hela tidn, usch.
Erik och Kalle till final i idol, som jag hade hoppats på. Vilket var bra också !

I helgen...hmm... tror det blir många julmarknader att gå på =D Då ska jag fota mycket. Lovar.
Tänkte också lägga upp lite bilder från sony( systemkameran) , ni vet såna här naturbilder och skit.
Fota e asså riktigt roligt om man hittar något att fota !
Om jag fotar något tex så blir jag så jävla nöjd efteråt om fotot blev bra !

Imorrn tänkte jag faktiskt dra och handla lite julisar, på tiden för mig !
Har inte köpt en enda, ligger jag lite efter kanske ?
Måste köpa nya Bhar eftersom varenda jävlel har blivit för liten ! Dom här jävla lökarna växer like in hell! Haha.
Nu orkar jag fan inte blogga men blir såklart imorrn ;) tror det blir en sånhär riktig blogghelg för mig !

Godnatt Sverige !

/mt <3



Kommentarer
Postat av: Sis

haha bra då slipper du pröjsa 45tusen för ett par tuttar som sis;)

2009-12-05 @ 17:13:25
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: HP

Madde är inte stolt. nejnej, inte alls.

2009-12-05 @ 23:25:31
Postat av: Luna

Omg jag e så avundsjuk du har en fett snygg design på din blogg.

Min e inte lika snygg.

2009-12-06 @ 13:25:56
URL: http://lunaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0