Allways H.P...-Allways...-

Tjena på er folket!//

Idag så har H.P och jag vart i stan o shoppat lite.
När vi käka på Mc 'Donalds så fick jag världens skratt anfall.
Jag vete fan vrf men det va lite pinsamt jue:
Jag hittade i för sig inget men H.P köpte ett NitSkärp och lite smink.
Sen har jag inte gjort så mkt idag då;P
Ikväll e melodifestivalen. Det får man inte missa.

Fan vad jag skriver korta Meningar ;P
hehe inte för att nån bryr sig menmen
Ska kolla iPhone imorrn:D hoppas det blir nån nue vafan;)

Puss((/

Kommentarer
Postat av: R

iPhone? är du en brat eller min lillasyster?

2009-02-07 @ 22:40:07
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men jag vill ha iphone

2009-02-08 @ 11:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0