Äntligen ut fan !! ^^

Tjaa alla söta blogg läsare.!

Fint väder idag så tänkte dra till stan en snabbis och kolla lote.
Få frisk luft e ju inte dåligt. ;)
Har typ vart inne hela lovet och chattat vid datan och sovit. Börjar bli lite små trött på det nu faktiskt.

Ska få äran att laga mat ikväll. Det e  så jävlä kul ^^
Eller ska i för sig få äran att laga mat hela veckan:P
Får se vad jag hittar på^^
Annars händer det ju inte så mkt i veckan.
Ser fram imot att träffa min söta sötis på fredag, och sen på Lördag H.P dag i stan:D Jippi !

Man blir ju 13 snart o så , men jag har ett väldans problem att komma på vad jag önskar mej^^
Det jag typ mest vill ha e massor med presentkort på många affärer.
Och juste ! Pengar fan ! Det behöver jag.
Det e typ dom enda två sakerna jag behöver/ önskar/vill ha ;O Hehe det blev lite krångligt där huh?


Dagens outfit:




    
    







Mina semlor måste jag visa en bild på från igår:D



 Puss<3!!

Kommentarer
Postat av: Anton

Dom Va Ju nice:)

2009-02-26 @ 00:27:37
Postat av: Storasyster

söt va på kortet

2009-02-26 @ 10:35:38
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: becca, bella, bella

Du är lik din syrra!!

2009-03-03 @ 15:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0