Bloggaren Madde ;P

Hehe...Fään jag kan inte sluta blogga ! Helt sjukt. Vill bara blogga hela tiden.
Exempel om jag sitter och ser ett skit bra tvpogram elller nåt så bara ne fan nu måste jag blogga. Eller om jag precis lagt huvudet på kudden och klockan e typ ett-halv två på natten: Fan jag måste blogga !
Detta e fan mitt 3:e inlägg elr om det var 2:a idag. Aldrig hänt förut.
Förut så bloggade jag typ 1-2 gånger i veckan. Kommer ju fan aldrig på tankarna nu för tiden:)
Kanske blir nya blondinbella. Vem vet:;P
Idag åkte ju Virran hem.  Vi hade iallafall kul.

Denna vecka så blir det jag som ska planera maten-. Mitt ansvar.
Då får man se på grejer:P Madde 'stuff.
Aja får se hur jag lyckas med det,.

Nu har jag inget mer att skriva om !

Så jag bloggar väl igen imorrn.:) Då ses vi !

Puss ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0