By me

Nämeen Tjenna !

Hur e läget? med mej e det helt okej.
Idag så har jag inte gjort så mycket utom att ha sovit och spelat guitar hero(igen), vart vid datan och så.
Idag sov jag till typ halv tolv. Fett skönt:D
Imorrn blire väl så att jag e med pappsen på jobbet. Köra lite truck ;)

Förrrra veckans Music Top10:

1. Drifthing further away- Powderfinger
2. Livin on a prayer-Bon Jovi
3. It's my life- Bon Jovi
4. Slave 4 u- Britney Spears
5. Right now- SR-71
6. My prerogative- Britney Spears
7. Circus- Britney Spears
8. Misery business- Paramore
9. So Beautiful- Akon
10.Blind Man- Black Stone Cherry




Jag har haft en sak här i hemmet som e' som en medlem i familjen.
Om den skulle försvinna så vet jag inte vad jag skulle ta mig till.


 Meen detta är ingen vanlig orange kopp......




 Det är en orange Scania Kopp. :D




Puss på er <3 !!





Kommentarer
Postat av: Judit

Du trycker på min musikspelare, sedan blir du medlem på den sidan och DÅ får du fixa dina låtar själv, och söka på all möjlig musik. De har dem flesta låtarna! :) live-versioner också!

2009-02-23 @ 18:17:54
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Judit

....ska också bli en scanianörd? ;)

2009-02-23 @ 18:18:17
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Anton

Det Ska Vara VOLVO>3333333

2009-02-26 @ 00:28:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0