haha PINSAMT!

HejSvejs Fans! Opps... Brorsan gillar jue inte attt jag Säger ordet ''FANS''. Det e hans ord.

Idag läste jag i tidningen att 13 årige Alfie Patten Har blivit Farsa. Läskigt att bli Farsa då liksom. '
I så tidig ålder, liksom lika gammal som mig. Skulle jue direkt inte kunna tänka mej att bli mamma nue:S
MenMen..Imorrn ska vi ha en sån här övning till klassens Soare' elr hur fan det stavas/heter.
Men innan så ska väl Venne,jag ,hannii o emil Dra någon stans. Kanske blir väl la hemma hos nån.
Sen drar Hannii och jag till Hannii och sedan sticker vi till Övningen tsm:) Låter som en bra planering.
Idag så har väl jag inte gjort ett skit. Sovit mest. Men det e ju min SOVDAG som är på söndagar-
Mira kom hit föressten ett tag . Hon hade väl bråkat med sina päron och så.
Helt sjukt, men vi klädde ut oss till EMo/FashionCore style och drog till ICA och handla några saker:P
Hahah så sjukt pinsamt, på hemvägen när jag gick asså så tappade jag mitt NitSkärp hela jävlä  tiden!
Vi fick världens asGarv och folk glodde på oss som om vi var helt från vetttet:P

Aja här e nån bild på den unge Pappan:                    Hejdå på er!  Puss//-

Kommentarer
Postat av: Bobo

kanske de

2009-02-17 @ 17:46:00
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0