McFlurry Älskare :D

Tja//

I mina tidigare bloggar har ju jag skrivit att jag är en hasselnöttzzz Älskare., Det e jag fortfarande oxå
men har kommit på att jag e en McFlurry Glass älskare oxå. You Know Mc'donalds verk.;)
Under den hela perioden jag varit sjuk så har jag käkat på Mcflurry som en galning känns det som.
Och då har man ju så klart blivit lite rundare. Men vafan;P Får väl inte käka såna för ofta;)
E så gott som frisk nu, lite lite små förkyld fortfarande men det får man tåla.
Saknar verkligen polarna' . Kan ju inte vara borta från dom en dag typ. Fasst det har ju man varit nu då, har gråtit så mkt över det. Ne okey det har jag väl inte men det har varit tråkigt iallafall.
Imorrn e det då fredag. Fika o sånt med kompisarna blir det väl som vanligt.
Juste! Idag blev det verkligen 100% klart att Virrz kommer på Fredagen v.8
Så jävla kul vi kommer ha. Längtar! <3 !
Men problemet e ju vad man ska hitta på under helgen hon e här. Kanske åker nånstans elr nåt. Man får se :)
Idag va min kära H.P här ett tag. Vi checkade in några filmer på mej när jag typ var 7-8 bast. Haha jag va jue fan rolig!
Haha vi skrattade ihjäl oss Fan.
Nu ska jag väl sova sova ZzZ

Puss//-                                                                  McFlurry Babe;)

Kommentarer
Postat av: Bobo

Syrran, vill du bli en känd bloggare? Bli medlem ;)





http://www.viraltrafik.se/?JuditD

2009-02-15 @ 22:16:36
URL: http://elektron.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0