Sjuk:( Meen Phonie gör mig glad:D

Tjaa//

Sjuka stackars mig. Världens förkyldning har blivit värre. Lite feber oxå.
Var tvungen att gå hem idag från skolan kännnnde jag.
Är väl hemma imorrn oxå.
Men man fick en iPhone igår av far min:D Skit kul.
Har döpt den till Phonie. Gulligt va?
Men det blev nåt konstigt idag med den. Den la av helt enkelt. Få fixa det.
Längtar faktiskt efter deen. Att få touchaaa dom roliga knapparna på den. Fina bilder <3
Ajaa.
Shit! Min näsa bara rinner. fett jobbiigt;P
Henke Fyller år idag! Grattis. Men kan nog tyvärr inte gå till dom på kalas grejs.
:(:(

Nu ska jag göra mig själv en tjänst genom att gå och snyttttaaa mig;P xD

Puss//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0