Stackars EwE Gumman<3

Tjaa//

Hehe nu skulle H.P inte vara med Love på lördag så då ska vi Dra o göra sakerna som var planerat.

Idag hände det en jätte läskig sak i skolan,Evelina Hade ramlat i en isbacke typ och slog i huvudet i isen och svimma.
Ambulans kom och allting:S Alla typ grät o så. Det var fett läskigt.
Men Hannii, yossi ,gabbi,becca och Isa o jag då åkte hem till Ewe efter skolan med blommor o chocklad.
Hon var bra o pigg då . Jätte bra! Hoppas hon blir bättre.

Snart ska jag väl iväg och köpa mobil och så. Hoppas det blir nån nu!

Puss//-



                                                                                                 Alltid i mitt hjärta EwE♥

Kommentarer
Postat av: bobo

du har ju en ny mobil din jävla snorunge

2009-02-05 @ 21:22:43
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nej!



Jag ska köpa iPhone

2009-02-05 @ 21:53:44
Postat av: Hannii

Stackars Eve gumman, <3

Hoppas det blir bättre älskling.



2009-02-10 @ 15:38:24
Postat av: Madde

hehe skriver du det till mej xD ?

2009-02-10 @ 19:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0