Virran !

Tjaa alla Fans !

Opps..! I did it again ! fuck haha ne

Virrz e här, hon har vart med mej i skolan ett tag sen var vi och fika lite på VR !
Hela klassen var typ nästan meed då.
Sen drog vi till teatern. Fifään ! Erika våldtog mej typ nästan ! helt sjukt. Hon e så jävlä äcklig jue !
Sen ville hon dansa som fään med mej jag bara öhh.... hängde med i dansen. xD haha
Sen hoppade hon på mej o aa. så jobbigt menmen man får jue stå ut .
På idrotten idag så var det fan kul. H.P och jag hoppade på den stora madrassssen och hoppade på varandra och så. Haha FiFään ! Virran bara stod o kollade : öhh...?!

SportLov nue och virran e här över helgen bah. Imorrn ska vi dra till Farsta o checka.
Ibland önskar H.P att dom hade nån porr affär där. ! xD nue kommer hon bli arg på mej ! Sorry H.P !

Ska drau nue ! Puss//Virrans och mina fötter !Virrz och mina Fötter !          Opps ! Där råkade det komma en bild på andreas!  Gick inte att ta bort !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0