World can be weird sometimes...-


Tja//

Världen kan verkligen vara konstig ibland. Allting har ju förendrats så mkt ju.
Plus dom bygger lägenheter exakt EXAKT överallt. Så störande....-
Men Lägenheterna vid Dalens Sjukhus och Blåsut e det faktiskt helt okej.
Dom e faktiskt fina.
Jag vill typ flytta dit med pappa , till dom lägenheterna vid Dalens.
Dessutom har alla människor nästan förendrats. Det är inte som det var för typ.
Asså alla förendras ju men det kanske e  en liten ovana från början väl. Men dom förendras så mkt. Det e man liksom inte beredd på det.
Man vill på nåt sätt ha dom gamla vanorna tillbax , som det var för asså.
Men man kan ju inte göra nåt åt det ju. Thats The Life.

Om vi ny byter samtals ämne så kan vi gå över till Själva Moi:D
Nu e jag ''Sne-Luggs Blondin''
Syrran gjorde många många slingor och klippte snelugg i går. Det blev fett fint ju:D
Sen käka jag middag där. Skit gött på rennnn Svenska:D

Jag håller faktiskt på och planerar min vecka som kommer nu.

Onsdag: Inget speciellt, göra läxor kanske.
Torsdag:  Kanske dra hem till emelie, och sen köpa ny mobil:D
Fredag: Dra till vårtan, och sen LetsDance
Lördag: Kanske Dra me H.P till stan o cheka
Söndag:   -:- SOVDAG-:-

Det e nog mitt shema för denna vecka:D

Hade gött! Puss//


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0