Måste man göra om :D

Tja/

Igår hade vi klassfest i skolan. Fyfan vilket ös det var.
Hannii o jag stod o dansa som fan:D Sen kom några killar o bara hängde på lite;P
Hehe..- Sen på kvällen så sov jag , ewe,gabbi och becca över hos Isa. NajsNajs.
Sen då idag var vi och shoppade i Farsta. Shoppade faktiskt ganska mkt.
Hehe lite drygt men ewe o gabbi stod och prövade kläder på BikBok typ i en timme. ;P Alla kläder som fanns  i hela butiken typ.
Köpte b la lite linnen och tröjor. Sen Örhängen(Vi tjejer skulle nämligen matcha varandra på måndag med tröjor och örhängen)
Jätte fint faktiskt!

Jag har tänkt på lite lite saker som jag vill ha elr bli av med. Ibland kanske man vill tänka på nåt som man vill ha eller bli av med.

Mål och grejer under 2009:
Bli av med nästan alla Finnar.
Bli smalare
Färga slingor
Åka till Egypten
Åka till England med Syrran
Shoppa Med Syrran

Det var nog av de flesta grejerna jag MÅSTE göra under 2009.

Puss/(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Heej!! Vi måste shoppa igen i farsta

Puss Gabbi<3

2009-02-07 @ 18:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0