Min käre Far..-

Heej på er//.

Idag var en dag som inte var så bra, Morsan fick världens Damp anfall . P och hon började bråka som fan o säga många fula saker. I Mean it;P

Pappa försvarar ju mej jämt som vanligt, Älskar honom mkt för det.
Dom ska fan skiljas så kan pappa  o jag bo nånannastans. Inte med henne iallafall.
På lördag så ska dom ta en pause i sitt fuckin äktenskap(Jippi)
Sen resten av dagen var jag med min käre farsa då.
Pappa var o hämtade lämnade in mitt PS3 idag oxå:D Så ska få ett nytt snart...-

Imorrn ska jag gå upp tidigt, har såna dagar ibland så jag vill det ;D

Puss//-♥                                                                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                                                              Farsan♥                                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Judit&Richard

vilka pussmunnar :D

2009-01-24 @ 22:49:49
URL: http://elektron.blogg.se/
Postat av: Madde.-

Haha jag vet..-:D

Visst e vi söta

2009-01-25 @ 22:59:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0