Seeggg Daaggg..-

Tjaa//-

Idag fick man träffa polarna igen(Som man har längtat<3)
Började först med nån jävla svenska uppgift, seg som tusan;P Den höll på nästan halva dagen.
Sen No, Och blä Matte. Drygt o räkna matte vid 10:45 på morgonen, Fan Jag skulle för fan egentligen sovit då:P hehe
Så fick man värsta Hickandet(Hela Fuckin TidenXD) Helt sjukt, så H.P fick världens skratt anfall haha fyfan, till och med ja
:P
Sen efter skolan drog jag en sväng till min kära sjuka mormor, henne vad det väl inte så bra med tyvärr, Lilla mormor.
Sen va jag med H.P resten av dagen...- hehe vi tog en massa Konstiga bilder på oss.


Men nu ska jag dra o sova, ska ju upp halv sju imorrn(Blää)

Puss//-

Kommentarer
Postat av: storebror

sluta svär så mycket, det klär dig inte.

2009-01-11 @ 14:48:46
Postat av: Syrran

haha det e ju du o syrran som har lärt mej det brorsan_;P

2009-01-11 @ 21:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0