Blöt tävling ;)

Hejsan alla !
Har tyvärr inte kunnat blogga , var hos H.P igår nämligen.
Sov hos henne =)
Lite senare på kvällen satt vi på ''Gungan '' i fyren och smällde i oss Monster E  ;)
Och efter ett tag började det småregna, och då kom nämligen vi på att vi skulle göra en tävling vem som helt enkelt kunde sitta längst i regnet utan att ge upp.
Mjo, det gick bra till en början, sen började det verkligen spöregna...!
Sen åska.....JAG GAV UPP!
Haha, men det var riktigt läskigt att sitta där när det åska somfan.
Kläderna var skiiit blöta , hela jag var blöt !
 MASCARAN RANN,!

 Tröstade mig själv med min fawo klubba =D
Blev kallad EMO av  H.P, hennes bröder och hennes mamma =P

Kom hem till H.P jäatte blöta, så fick låna hennes otroligt mysiga mjukisbyxor och en Tokio Hotel tröja.
Jag Älskar verkligen dom oxå :D:D<333 ( hehe NOT)


Sminket var helt borta när jag kom hem till henne. herreguud.=P
Never again <!


 = ÄLSKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0