Jag Vill Ha Sol FFS !

Tja Tja !
Regnat idag igen, fan humöret blev helt jävla deppigt när det regnar.
Vill ju ha sol! Jag är väl inte ensam om det?
Men har iaf vart med Matte<3 och emelie.
Vi var ute och gick runt i regnet, blev såklart väldigt väldigt blöt .
Sen så gick matte och jag runt lite överallt. Miss Him Now <3
Som Sagt, guud va jag längtar till solen !
Kommer ihåg när det var typ 25-27 grader förut i några dagar.
Ahh ! Fan va nice det var. Vill ha det tillbaka !
Något jag längtar efter nu är tylösand som man ska åka till i sommar:D
Ska verkligen bli skiit kul, hoppas det inte regnar hela jävla tiden.
Förförra året så regnade det precis VARJE DAG i halmstad.
Inte sol en endaste gång, så när man kom hem så stack man till grekland :D
Ska förmodligen åka till grekland iår oxå med MLY.

Här krm dagens bilder på mig:D





Ha en Bra Lördag Kväll!

Kommentarer
Postat av: Tippie

Tackar! Detsamma :)

2009-06-13 @ 21:09:12
URL: http://tippie.blogg.se/
Postat av: Syster

är Matte nya kärleken?

2009-06-13 @ 22:20:39
URL: http://micalela.blogg.se/
Postat av: Viirran

Haha förra sommaren regnade det it hela tiden det var året innan det elr?

kommer fan it ihåg men men!!

Men vi kommmer ha det BÄST!!! i sommar lovar det och längtar som fan!!!!<333

2009-06-14 @ 16:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0