Polis !

Helluu<3

Allt bra? sorry men har inte vart på mitt bästa blogg humör dom senaste dagarna, förlåt,<3
Men nu kan man säga att jag är det=D
Idag så har jag vart inne med H.P i stan och köpt bl a present till hannoo.
Kan som sagt inte säga det i bloggen eftersom hon kanske läser den =P
Tänk från början va att anna skulle hänga med in men hon var tyvärr sjuk , så det blev bara H.P och jag :)
Jo, ni kanske undrar vrf jag har ''Polis'' som rubrik:P
Igår när jag skulle köpa godis så stod det typ 5 polisbilar vid dalen .
Så såg jag en vän till mig som var tydligen ett vittne.( en tant hade blivit rånad av två unga killar.)
Stackars M hade stått där typ i en timme och förklarat och bla bla till polisen.
På tal om henne så tar hon studenten idag =D Grattis !
H.P och jag blev riktigt sugna på att ta studenten så snart så möjligt ,för vi såg all dess glädje på dom som skriker,ropar och sjunger på lastbilsflaken=D Fatta hur sugen man blir !

 Nu så tog jag bara kort på en polisbil:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0