Hatar att packa :(

Tjeena alla snälla och dumma !
Idaag så har det varit en ganksa vanlig skoldag. Några roliga och trevliga stunder ,och några sorliga och ledsamna stunder.
Som sagt, en ganksa normal skoldag:)

Idag tog jag min andra gulsot-spruta. Första gången var ju rena plågsamma stunden när man tog den, men denna gång känndes det inte ett jävla skit. INTE ENS ETT LITET STICK.
Var fett glad sen efteråt jag hade tagit den, men jag hade ju gått och varit orolig i onödan. Typiskt mig.. ;P
Var glad ända tills M , P och jag kom hem, för då fick jag reda på att vi skulle käka dödens mat !
KÖTTFÄRSSÅS OCH SPAGETTI !  Jag höll seriöst på att dö nästan. Den maträtten hamnar längst ner på listan.
Men jaja, jag käkade några mackor istället så jag dog inte som tur va:D
Imorrn efter skolan e det dags att börja små packa lite till Egypten.

Jag gillar inte att packa. Så jobbigt fan. Ganska mycket att ha med sig och ett stort planerande med det hela.

Tycker jag iallafall:)

På torsdag e man ju ledig, skönt skönt. Sen typ klockan 04:00 på fredag morgon så måste man gå upp och göra sig i ordning och dra till Arlanda . Tycker det e mysigt att sova i bilen på väg dit och lyssna på musik från iPhone.

Kanske sover på planet oxå, men tror faktiskt inte det. Kommer inte ha tid med det.

Kommer skriva Hejdå på torsdag kväll till er, för jag kommer inte kunna blogga på en vecka.

:( Kommer sakna...<3

Men aja, Nu ska jag se ''My perfect life'', vi hörs ! Ha det gött !


Puss< !!♥

Kommentarer
Postat av: Burffe

Hej har jätte gött nu i Egypten nu!

Kommer sakna diig!

Du får ta bilder på naturen och egypter och visa mig! Miss u <3

2009-03-18 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0