Sömnig Dag ;P

Tjena Folket !

Här kom jag precis ut ur duschen och nu sitter jag och dricker te  och bulle! Mums..
Idag har deet varit n sån här dag man somnat på lektioner.
Första gången jag somna var när vi hade engelska och kollade på nån serie.
Deen va rolig men kvickt , Somnade jag.
Seen när vi hade Svenska, så somnade jag för andra gången.

Efter skolan stannade jag kvar och jobbade med fullt ös ! Somnade lite då oxå xD
Jag försov  mig idag till typ halv åtta ! Stressade som fan till skolan :P

Seen efter arbetandet i skolan drog jag till kontoret.
Där fick man sova ordentligt ! :D                                     


Puss !            




  Ny Duschad Liten Madde :D





 Sömnig Hannii, Men jag sov redan xD

Kommentarer
Postat av: anonym

duschad??

2009-03-06 @ 17:52:33
Postat av: evelina

2009-03-06 @ 20:04:49
URL: http://evelinalina.blogg.se/
Postat av: evelina

fin blogg glömde jag säga:P

2009-03-06 @ 20:05:52
Postat av: Hannii

men snälla. måste du ta just den ? lööv you <3

2009-03-09 @ 17:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0