I Stand with my feet on the earth ;)





Heeej ! Regnig dag igen =( tråkigt asså.
Imorrn ska det tydligen bli lite bättre. Hoppas ! Men piss ! jag e ju lite sjuk. Somnade igår med världens snuva, och nu idag illamående och lite snuvig. Och med detta väder blir det ännu tråkigare. attans !
Imorrn e det ju en sån här friluftsdag  eller vad fan det heter:P Men vete fan om jag kommer vara med imorrn. Kanske blir bättre.
Idag annars så var det slöjd på morgonen och sen elevens val.
You Know, jag kan ju få mina såna här skratt anfall och på elevens val var det d.
Haha kunde bara inte sluta skratta, vete fan.
Nu sitter jag här och lyssnar på right round- flo-rida och tråkar för det mesta.
Ikväll sover Mollsan över, Cim och hon ska på Cirkus ikväll, lyckostar.(tänkte på sockervadden då ) xD
Har inte så himla mkt mer att skriva, jo jag var typ tvungen att gå hem vid tolvtiden. Var nere hos Farmor och sov lite där faktiskt. Social jag är xD Men lite senare gick jag ut med Lou.





Puss<3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0