Today, not a shit !

HalloHallo min älskade blogg.
Idag hade jag u-samtal och det gick hyfsat. 
Vaknade vid tio idag för att jag hade RÅKAT sätta alarm på mobilen.:P stupid me...
När man vakna så gick jag ner och käka frulle, Fan ! jag hatar frukost ! why?  ibland är det gott men fan.
Jag blir ju tvungen att äta ordentlig frulle eftersom jag tar min medicin , annars kan man få biverkningar. Inte kul.
hehe ganska roligt ögonblick för några timmar sen xD jag satt vid datan och då kom Mollsan ner i Cim's BH.
Haha , den hängde fan nästan ner på magen på henne xD lilla mollsan.
Första gången jag skrattade då idag. Annars har det inte vart nåtn speciellt kul dag.

Dagens Låt tips:
Snuff- Slipknot

JAG HAR FÅTT DATAFÖRBJUD EN DAG I VECKAN !!! Torsdagar....
Ingen bdb, ingen kamrat, inget youtube, inget chattande :'( Snyft)
Utan på torsdagar så ska jag ägna mig åt läxor och skolarbeten. Ingen data.
Jag e nämligen riktigt data beroende så det krm bli lite xtra svårt.
Men aja, vad ska man göra ? jag vet! Inte ett skit.
Nää jag orkar inte vara deppig för det nu.
Sitter är och funderar på vad jag ska göra ikväll. Har nån något förslag?
Vill att Mi' ska rita en sådan här igen↓

 så fin...

Hungrig och läs sugen nu.... Bloggar kanske kanske ikväll. Lovar inget !

Puss baby <3 !

Kommentarer
Postat av: Gabbi

vrf kom du inte på friidrottsdagen idag??

ses i morron. love u.

2009-05-06 @ 17:08:28
URL: http://peacebell.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har nog bara varit hemma, dudå ?

2009-05-06 @ 19:46:59
Postat av: nachos

jag har nog bara varit hemma,dudå ?

2009-05-06 @ 19:47:42
URL: http://natalijas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0