Valborg =)

HeejHeej, jätte ledsen att jag inte skrev i torsdags när det var självaste valborg.
Jag var i Manne och var med Mira, Emelie, Becca o Gabbi. Vi hade faktiskt skit kul.
Fan, det kändes som om man skulle brinna upp, om man typ stod 5 meter ifrån brasan. :P
Efter ett tag drog jag och vi tjejer till studsmattan =) haha så  mycket har jag inte skrattat på ett bra tag ;)

 Innan ;P

 Nästan alla små kom och bärde fackloR.



 OCH SÅ IN I ELDEN !






 Becca  Emelie  Mira  Gabbi =)

 gabbi o jag på väg till studsmattan i mörkret ;)
Vi gjorde faktiskt en liten spring tävling på vägen =D hi hi

 
På dagen så gick jag halvdag i skolan. Skolan sjöng in våren och vi käka korv och så =)

 Biggggga kön till korven ;) haha

 Yossi och jag ;P



Hi Hi

 hi...!

Puss

Kommentarer
Postat av: bellak

cool blogg madde :)

2009-05-09 @ 11:22:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0