BLOGGARNA...ENLIGT MIG

FOKI :

 
Rolig och intressant blogg att läsa.
Hon kör sitt race och har sin egna stil. Träffat henne i verkligheten och hon är otroligt gullig precis som
hon framställer sig i bloggen.

KISSIE :

 
En blond , uppumpad ankläpp-brud ? Jo,klart man tänker på Kissie.
Provocerande blogg, men det är ju därför man läser den? Det gör den ju kul, det gör den till Kissie lixom.
Tror att om inte hennes blogg hade varit så provocerande hade nog inte så många tyckt den var lika rolig att läsa.
Men tror att bakom denna ankblondin finns det nog en ganska smart tjej.

PAOW :

 Gullig tjej, träffat henne  med och hon var så trevlig så =D
Hon skulle köra på lite fler inlägg bara men annars är hennes blogg helt okej =)
En sån man lätt följer.

DESSIE :

 En sån här blogg man lätt följer också.
Men vafan? Tycker inte om henne, inte som hon är i bloggen iallafall. Det kanske är
provocering hon håller på med ? Inte så mycket mer att säga om henne.


KENZA :

 Ja, här har vi en blogg som jag tycker är brabra =D
Bloggar ju om mode, fester hon är på och allt sånt =)
Har hört också från några att jag har lite smått ''Kenza stil'' i mig =)
Gillar dock hennes klädstil.
Kan hända att det dyker om några lite små dryga inlägg, men vafan? Kan ju hända alla =P


BLONDINBELLA :

 Verkar väldigt gullig i bloggen , är hon i verkligheten.
Träffade henne några gånger när jag var på letsdance så mycket förut =)
Ändå kanske lite för MYCKET överglad ?
Läser dock inte hennes blogg, tycker den är allmänt tråkig.

Tack för mig !

/mt


Kommentarer
Postat av: Gabbi

sv: vad menas med det?

2009-11-21 @ 13:21:35
URL: http://peacebell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0