DOM VAR BÄST

Hej mina sötisar ! Fy och helvete va bra TakiDa va asså !
Dom gjorde skit bra live, och det gjorde Sonic S med ;)
Jag har ju inte varit så into takida innan men fan va bra låtar ! Fick ju höra några jag inte hade hört förut.
Men haha, bredvid H.P satt det en konstig liten dam och diggade riktigt hårt med i låtarna asså !
En upplevelse iaf !
Det hela började halv åtta men takida kom typ vid tio.
Första förbandet som jag inte ens kom ihåg vad det hette, men det var inte bra alls. Tyckte inte publiken heller (såg man)
Sen kom Sonic Syndicate och då började det sättas fart ;)
Något som jag måste tillägga va att det var hur många fjortisar där som helst ! Vafan dom lyssnar ju inte ens på rock ?
 Vid början =)

 Takida !

Resten blev bara helt suddiga ! tyvärr.






Trött och irreterad Madde när vi kom hem ...



/mt<3



Kommentarer
Postat av: Natalie

vilken gullig liten blogg du har! :)

take care, puss !

2009-11-29 @ 15:36:42
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0