HELG IGEN GOTT FOLK !

Godmorgon allihopa ! Vaknade segt idag vid halv tolv, ska jag vara ärlig har jag inte sovit tills så länge på några veckor :O annars brukar jag ju vara en riktig sömntuta.
Hade helst velat sova lite längre men har ju lite planer idag =)

Ska köpa en ny (stor) väska som jag verkligen behöver. Har insett att jag inte kan gå runt i min G väska hela tidn för får inte plats med några skolböcker i den ! (den lilla skiten..)
Sen så tänkte jag att ja ska kolla på en kamera :D Är så jävla sugen nu asså! Hur länge har man inte velat haft en systemkamera ?!
Ni får höra ikväll om det blev någon ;) tror faktiskt både ja och nej på det..

Sen ikväll kommer H.P o sover över ! Höjdpunkten på dagen FFS !
Har längtat efter henne så mycket så jag nästan har mått dåligt.
Så ikväll blir det så kallad: H.P and Maddii night ;)
Nu tänkte jag äta något sen kila iväg !

Ha en bra dag !


/mt


Kommentarer
Postat av: HP

OFC!!

Inget ska paja det här, är taggad som faan

2009-10-10 @ 12:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0