KANELBULLENS DAG

Hej alla glada ! Gud, snacka om att det är höst nu.
Kallt, blåsigt och löven ligger på marken i sina olika höstfärger.
Älskar hösten ! Så mysig tycker jag =) Men inte när det regnar o skit.
Var precis ute och gick en sväng , kom på att jag kunde dra till Mira  medans jag var ute.

Båda vi kom ju på att det var kanelbullens dag ,så vi drog till Dalen o tänkte köpa bullar.
Men då var dom slut, så det blev frysta bullar köpta! Bättre än inget ;)
Så tänkte smälla i mig en massa bullar lite senare( okej, har redan käkat två precis).
Sån är jag !
Hanna o jag hade nice igår med film, mat , godis B&J's m.m Kommer lite bilder senare ;)

Ha det bra sålänge !



/mt<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

läs & kommentera min blogg !

puss http://dagarmedsara.blogg.se

2009-10-04 @ 20:08:07
Postat av: Anonym

läs & kommentera min blogg !

puss http://dagarmedsara.blogg.se

2009-10-04 @ 20:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0