Phonie ='(

Hejsan.. Lite ledsen nu för jag är så klantig.
igår så tappade jag min älskling i golvet så hela skärmen gick sönder. Såg inte fint ut .
Så nu ska jag lämna in den idag och får se vad som händer sen, just nu har jag min Nokia iaf.
Känns lite konstigt, så ovan.

Sorry om jag inte bloggat på några dagar men har helt glömt bort racy för har haft så mycket prov -_-
Och ingen kamera blev det heller, men får hoppas att det blir i veckan nångång=)
Vaknade typ halvtvå idag, men ska fixa mig lite för ska dra iväg till läkaren(igen). Två veckor går fort..

/mt


Kommentarer
Postat av: HP

NU får du faktiskt ta och börja blogga lite mer, geekar din blogg ffs

2009-10-16 @ 19:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0