Sjuk igen..

Tja ! Sjuk idag, kul va ? Så e hemma o snorar o nyser. Inte nice.
Vaknade först runt sex , och kom på att jag måste säga till Isa att jag inte kommer till skolan , o så att hon inte väntar på mig. (min sällis)
Sen somna jag om igen till halv tolv. Skönare det.

Försökte göra Dalens berömda toast, haha en blev lite bränd tyvärr. Ni får se bild sen x)
Tänkte krypa ner i soffan senare o se Tyra Banks Show, sedan Top Model. Kommer säkert somna som vanligt och missa halva pogrammet.

Tänk att StinaLee har fått sin lilla dotter, läste hela hennes senaste inlägg(hur långt som helst)
Tog ett tag må jag säga, men hon skrev det så bra.
Brukar vanligtvis inte läsa hennes blogg men detta va ju för vackert=)

http://stinalee.se/

Vad händer mer idag ? Nje, tänkte köra lite på engelskan sen inge mer jobbigt.
har skoljogg imorrn och jag vette tusan om jag ska vara med=S

Igår hade jag humörsvägningar ut i fingerspetsarna ! Usch..
Först blev jag irreterad på allt, sen när pappa o jag kom hem från syrran bröt jag ihop i bilen och börja asböla!
Faaaan ! jag orkar inte mer ! Jag vill Döööö!
Haha, så såg det ut ungefär.
Så himla jobbigt när man har såna perioder, man blir verkligen sur på minsta lilla detalj.
Stackars pappa undra ju hur det var med mig..
Han måste ju trott jag var helt från vettet.

Nu vill jag forsätta lyssna på min sköna rockmusik och luta mig tillbax.
Hug <3!

/mt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0