DEN KONSTIGASTE DRÖMMEN PÅ ETT TAG..

Godmorgon racyläsare !
Uppspel idag-.- Ganska nervös asså.. Det blev ju inte av den 20 Mars så idag och imorn spelas det upp!
Jo, drömde världens läskigaste/konstigaste dröm .

Det var Jag, Becca, Gabbi, deras mamma och några mer kompisar som jag inte riktigt kommer ihåg.
Vi var påväg till skolan , det var mörkt ute( typ natt)
Bilar körde som vanligt , människor gick som vanligt.
Men det var nån kille som slog ner folk om man gick förbi honom , så vi undvek honom.
Vi sprang till matsalen och skulle kolla om det fanns köttbullar att äta för vi var hur hungriga som helst(?)
Helt plötsligt efter det hamnade vi hos Becca o Gabbi, var jätte mörkt där med.
Där var det lite blandat folk , små till stora.
Dom hade ett stort köksbord i tvrummet så alla satt typ på det.. Jag satt mig på nån.
Sen skulle en liten kille gå ut i hallen och kolla om det var nån där, han kom tillbaka och han sa att det var lugnt..
Men då märkte typ Becca att han hade ett stort rivsår på foten.. blödde som fan men han kände inget.
Så alla vi gick ut i köket istället.
Vi misstänkte att det var tre spöken(killar) som egentligen ville skrämma oss eller helt enkelt döda oss.
Gabbi ropade: Hjälp! Dom sitter i trädgården ! I hängmattan ! Tre killar !

(Shiit, man kände fast man drömde hur jävla rädd man blev)
Men jag gick ut och kollade genom fönstret men dom satt inte där.
Så jag gick till köket .. jag var helt ensam.. ingen var kvar.
Jag gick till tvrummet... jag stannade upp.
Dom tre killarna satt där i soffan och tittade på mig med en ond blick.
Jag och min lilla hjärna tänkte ut nåt snabbt... fan bli bara inte rädd.
Så jag gick fram och sa tja ! Satt mig i soffan bredvid en kille som kanske var runt 20-25.
Helt plötsligt började jag hångla med honom...
Sen frågade jag var dom var för några... Dom sa att dom var spöken och att dom var tvugna att försvinna snart.
Sen helt plötsligt stod det en text bredvid oss i blått,
We must disappear..
Så jag började hångla med killen igen, och så senare försvann dom, det blev ljust och alla kom tillbaka.

Haha sjuk dröm men men ;)

/mt

 OBS: Inte nån jag känner på bilden ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0