GAMLA TEXTER..

Kollar igenom min blogg, alla månader o så.
Hittar en massa gamla hat texter .. Jag gråter seriöst när jag läser dom.

Helvete ! Fan ! Skit. Hur kunde jag förlåta henne?! Jag måste vara dum i huvudet som gjorde det.
Hoon börjar med samma gamla skit igen !! Jag fattar inte.
När jag hade stuckit hemifrån så bönade hon och bad att jag skulle komma hem igen.
Jag förlät henne.
Faan ! Jah verkligen hatar henne !
Alla säger att jo, klart du älskar din mamma Madde. Fan heller ! Sluta säg så . Jag gör inte det, lär er !
Jag trodde verkligen att det skulle bli bättre, meen jag hade fel. Vad fan ska jag göra?
Nu ska jag börja om på samma gamla visa igen och börja tjöta på pappa om att skilja sig .
När jag väl hade kommit hem den dagen så grät hon och bönade:
-Snälla Madeleine, förlåt mig. Jag ska aldrig göra så mot dig igen.

Då tänkte jag, men vafan jag ger väl henne en till chans. Fan att jag gjorde det !
Vill bara att hon lämnar mig.Ska jag börja gråta varenda kväll igen ? Jag orkar inte.
Hon säger att hon inte orkar själv men va fan ! Vadå orkar, vad orkar inte hon?
Hon ljuger ! Det e vad hon gör. Ljuger hela fuckin tiden ! Jävlä kärring !
Vill ha en annan mamma.....
Det är min högsta önskan just nu. Att få en annan mamma.-.-.-
Funderar verkligen på att dra hemifrån igen. Men jag  vet inte.
Mitt i natten bara dra ..... Ingen märker...



Varför kan jag aldrig sluta gråta.
Jag vet faktiskt svaret på det.
Jag hatar henne. Hon är det värsta jag vet. Jag vill att hon ska dö.
Jag orkar inte mer längre. Jag kan inte vara i hennes närhet. Det är omöjligt.
Det är därför jag aldrig kan sluta gråta.
Jag pratar då förstås om min mamma. Hon kommer komma till helvetet en dag.
Inte till himmlen.

Jag får sånnna tankar varenda dag. Det e skit jobbigt.
Jag har oxå tankar på att rymma. Vill ju egentligen inte att det ska vara såhär.
Thats the life.


Jag har knappt någon lust att vara glad längre.
Jag ska jämt hela tiden tvingas hålla käften......
Vrf? kan ni inte acceptera mig för den jag är? Vrf ska jag vara som alla andra.....?
Varje dag gråter jag och fäller tårar....Det börjar göra ont nu. Det svider varje gång en tår rinner ner för min kind.
Varför säger alla att jag är lik henne ? Fan ! Fatta att det gör så jävla ont i  mitt hjärta när ni säger så.
Hela tiden säger ni det:'( Faan , Vrf?!
Så fort pappa kommer hem så fejkar hon . Riktigt falsk är hon.
Hon bad och bönade att jag skulle komma hem när jag hade dragit hemifrån.
''JAG SKA ALDRIG MER VARA DUM MOT DIG''
Dom orden betydde så mycket för mig. Men det var bara falska tomma ord.
Jag litade på henne, jag trodde på henne. Jag kom hem.
Jag skulle aldrig ha kommit hem.......
Hon har gjort så jag har fått ett sånt jävla dåligt självförtroende. Jag ska jämt göra fel! (enligt henne)
Det är bäst att jag bara försvinner så ni slipper mig......Jag bara dör.....Det skulle vara skönast.
Men, jag fattar inte vrf jag ska leva om jag inte klarar av någonting.



Fan otroligt egentligen...


 En bild jag hitta oxå.. Från förra året nångång.

/mt


Kommentarer
Postat av: ralle

<33

2010-04-24 @ 10:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0