GÅRDAGENS SKIT

Hur mådde du igår ? Inte så bra.

Gick du till skolan igår? Ja,det gjorde jag.

Hur var vädret igår? På morgonen var det mulet, och regnade fram till 12tiden kanske, sen lite sol.

Vad gjorde du efter skolan igår? Gick hem till Becca och Gabbi.

Vad gjorde du igårkväll? Var ute och grät, sen datan.

Hände det något pinsamt igår ? Hmm, mja. Påväg hem från skolan fick Gabbi och jag någon konstig tanke att gömma sig bakom en soptunna.. Sen märkte vi att en kvinna stod och tittade på oss och då sa jag glatt: TJENA!
Sen påväg hem från dom så fick Gabbi och jag ett skrattanfall när vi tittade på varann genom fönstret(jag stod asså ute) Sen såg vi att två byggarbetare kollade på oss och sa nåt på ryska så jag sprang in till dom igen ett tag..

Längtade du efter något igår? Ja, det måste jag nog säga.

Fick du någon kram igår ? Yes, många.

Fick du någon puss igår? Av Fia =)

Använde du ordet ''socidriftialt'' igår? Nej, faktiskt inte..

När somnade du igår ? Hmm, kanske var vid ett tiden.


/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0