MAN FÖRVÅNAS ALDRIG AV MINA DRÖMMAR

Morning Morning !
Vakna väl för någon timme sen, gick upp och duscha som dels var väldigt mys ;)
Och nu sitter jag här , mitt andra hem, right ?
Ska iväg till Farsta med morsan snart eller om ett tag.
Ikväll kommer faster och hämtar upp mig så far vi ut till landet ! Yeaaahhh ♥

Jag drömmer ju jämt så sjukt konstiga drömmar så man förvånas aldrig asså.
Inatt drömde jag tex att bloggaren Kenza hade rest bort och bett mig ta över hennes blogg ett tag ...
Jag hade väl skrivit nåt inlägg på hennes blogg och ett tag efter kommer jag ihåg att jag hade
precis 113 kommentarer och jag blev superglad !
Det är en av dom få iallafall =P

Äh jag får ta och fixa mig lite nu, see u !



Haha , ja så kan man se ut ibland också!
/mt


Kommentarer
Postat av: Gabbi

hahaha, nice dröm! :)

2011-01-01 @ 14:18:19
Postat av: Anonym

hahaha, nice dröm! :)

2011-01-01 @ 14:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0