NYSTART !

Hejsan alla !
En härlig nystart här på bloggen, känns bra !
Nu känns det iallafall som jag har fått tillbaks den här bloggkänslan, såhär vid jul...det är väl bra ?

Idag har jag mest städat rummet, slagit in en massa paket( några kvar och köpa till)
Så efter skolan imorrn drar Mempa och jag o fixar det =)
Ska bli härligt med jullov som börjar på tisdag, kommer sakna en massa bara =(
3 veckor lixom! Det e ju sjukt... Det kommer nog gå
lika snabbt som hela den här december har gjort.

Det var lite sjukt igår faktiskt...
Jag har ju inte fått in pinkoden till phonie i skallen, så jag stängde ju av telejäveln och skulle starta om den.
Och aa, där kom ju problemet.. '' Vad fan är min pinkod??!!''
Så jag kunde inte använda phonie på hela 8 timmar ungefär !
Så nu fick jag en ny pinkod och puk, king !

Nu ska jag forsätta lyssna på musica ! Kram.




Foto som är taget av mig !

/mt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0