4 PÅTÄNDA EKORRAR !

Heejsvejs !
Jag är sjuk! Fuck...
Lite ont i halsen,JÄTTE förkyld och lite feber =( Inte så kul..
Har liksom matteprov på fredag -.-
Jo , så då har gårdagen och hela den här sovits bort typ.
Var och tog blodprov imorse oxå, fick ett konstigt blåmärke efter det =S
I lördags blev det sovande med Becca, Bella och Gabbi=) Haha, vi sprang ut på trädgården och var som påtända ekorrar..
Så brottades vi i min säng typ till tre på natten sen somna vi alla i min säng..
Jag låg ganska normalt men mina ben var helt ihopklämda(kunde inte röra dom), sen Gabbi som hade ganska mkt plats som låg precis bredvid min mage ungefär, och sen Bella som låg vis mina fötter nästan ut på kanten av sängen x) Haha !

Hade roligt iaf !

 haha ja... x)



Kallt...

 

Dagen efter var vi ute igen ...kallt...





Haha min näsa ser inte LITE konstig ut där ...x(

/mt

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0