JAG VILL HA SOL !

Amen tjenna !
Provet idag gick ganska bra , kände väl det på mig =)
Drog hem efter skolan och kolla tv sen sitter jag här nu framför datan och är jätte hungrig !
''Det luktar pannkakor''..

Tänka sig, vi har inte haft en sån här vinter på döööö längel, såhär mycket snö!
Man mår nästan inte ens bra av tanken att gå upp på morgonen och ta på sig vinterkläder och ut i kylan !
Så det man mest ser fram imot är sommaren !
Hoppas dët blir en varm en, men om den inte blir jätte varm så har jag mer att se fram imot.. ITALIEN !
Min syrra ska ju gifta sig där, lär vara väldiigt varmt =) Gaaaaahh... tanken är underbar !
Nåt mer jag kom på som är att se fram imot är ju sommarkläderna som kommer komma in !
Jag säger bara ett ord.. SHOPPA !
Hehe.

Ne nu ska jag äta, Puss på er !

/mt



Kommentarer
Postat av: emma

cool blogg! :)

2010-02-26 @ 11:29:00
URL: http://eema.webblogg.se/
Postat av: fanny

jättebra blogg! :)<3

2010-02-27 @ 18:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0