KALLA DAG !

Heej din sötnöt !
Efter skolan drog jag hem till Emelie , pluggade till SO-provet som är till på torsdag( Andra Världskriget m.m)
Engelska glosor oxå tills på fredag !
Sen när jag skulle dra hem... Usch och fy... Riktigt jäkla kallt nu asså !
Min näsa var helt frysen samt öronen och ja, allt !
Men skönt att lovet är på fredag, för då slipper man gå upp varje morgon och frysa häcken av sig !

Så nu sitter jag med handuken runt kroppen och ska hoppa in i duschen !
Ha en fin kväll ! <3




En bild jag tog i November -09 =)

/mt<3

Kommentarer
Postat av: hejhehj

av alla tycker jag DUUU borde besöka denna länken :S



http://www.streaminvite.com/se/recruiterID/2183

2010-02-23 @ 09:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0